Virtuele modelspoorclub De Locloods

32e Treinweekend van Oostende - 11 en 12 juni 2022

13-06-2022

Zondag 12 juni, iets na 8u 's morgens... de elektrische (test)wagen staat voor de deur, we typen Oostende in op het scherm van de GPS, de zak met het fototoestel en de flyers liggen klaar. Het is weeral even geleden. Best wel spannend. Ik had al heel veel foto's op het MSM-forum gezien en ik wist wie er allemaal aanwezig ging zijn. Maar dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Verscheidene prachtige banen, een heel goede ontvangst, een lekker blond Stoombiertje en prachtig weer... wat moet een mens nog meer hebben? En dan heb ik het nog niet gehad over alle leuke babbels. Het is niet eenvoudig om de sfeer hier weer te geven, maar ik ga toch een poging doen met deze collage, al besef ik heel hard dat deze zeker niet compleet is. Maar ik hoop toch te kunnen weergeven hoe leuk deze expo wel was.


Deelnemende banen

Onder de deelnemers, toch wel enkele gekende namen:

  • Arbutus Corridor (0) - Evan Daes (Primeur België!)
  • Chateau Migraine (H0) - MSC Het Spoor
  • RhB Mirabernina (H0m) - Eddy De Wilde
  • Rimkov (1) - Rik Martens
  • Belgomine Travaux (H0) - MSC Het Spoor
  • Bullay (Z) - Rainer Tielke
  • Houthandel Peters (0e) - Pemoba
  • Un Sueno de alta Velocidad (H0) - Kenny Vande Walle (Primeur!)
  • Kempenland (H0) - Ivo Schraepen
  • Balmount River Railroad (0n30) - Johan Van Balberghe
  • Jeanville (0e) - Jan van Remmerden
  • Trois Ponts (H0) - Jan Nickmans

Dikke pluim aan de organisatie

Bij deze willen we de organiserende club feliciteren met de prachtige organisatie en leuke ontvangst. Volgend jaar zijn we er graag terug bij!

Sven Vandersmissen

Auteur


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin