Virtuele modelspoorclub De Locloods

Fotoverslag Modelspoor Houten !

12-10-2021
En ik ook !
En ik ook !

Mijn eerste beurs na Covid ! Ik keek er naar uit, meteen een grote beurs: Modelspoor Houten.

Wat was het heerlijk terug snuisteren bij alle standen (3 volle hallen !), ruim 3 uur rondsnuffelen, keuren en kijken. De dingen die je wil, hou je in het achterhoofd, het kiezen is pas voor....het laatste uur van de beurs !Ik moet zeggen ik was aangenaam verrast door de vele aanbiedingen in schaal N, zeker 40% van de kramen had wel N-materiaal in de aanbieding, zelfs de 'Z-etters' hadden enige keuze.

Verder nog de usual suspects: HO, Marklin, wat digitaal werk, en het zware werkgerief !

Een zoals altijd goed gevarieerde modelspoor, waar nog steeds koopjes te doen zijn ! Een slordige 120 euro lichter, maar wel zeer tevreden keerde ik rond 15u terug huiswaarts.

Hieronder vinden jullie een korte fotoreportage. 


Christophe

Auteur/N-schaler/Eerste officiële bestuurslid

"Oud zijn is iets heerlijks, mits je niet vergeten bent wat beginnen betekent" - Martin Buber

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin